donderdag 29 december 2011

Voorbereidingen

Hoi allemaal,

Mijn eerste blogbericht!
En dat terwijl ik eigenlijk zou moeten werken aan mijn to-do-lijst, die in plaats van korter alleen maar steeds langer lijkt te worden... Ik ben namelijk bezig met de voorbereidingen van mijn reis naar Helsinki, over 5 dagen. Er is toch nog best veel te regelen, en op het moment ben ik vooral outfits aan het uitzoeken. Er liggen al 4 paar schoenen klaar, maar welke kleren neem ik verder mee? Hoe bereid ik me voor op een klimaat waarbij ik me nu nog niets kan voorstellen? Zijn mijn kleren daar überhaupt tegen opgewassen..? 
De stapel thermo-ondergoed die ik van mijn vooruitziende moeder heb gekregen gaat in ieder geval mee :-). Op het moment is het trouwens nog niet zo koud in Helsinki (overdag nog boven nul), dus ik zal rustig kunnen wennen en in het begin zal ik me nog niet als een ijsbeer hoeven inpakken...

Ik hoop morgen mijn inpakwerkzaamheden af te kunnen ronden, om dan nog lekker rustig Oud en Nieuw te vieren en een paar dagen te genieten hier in Nederland met mijn vriendje (nu het nog kan...). Ik wens jullie in ieder geval alvast allemaal een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar :-)!