Hoi allemaal,
Mijn eerste blogbericht!
De stapel thermo-ondergoed die ik van mijn vooruitziende moeder heb gekregen gaat in ieder geval mee :-). Op het moment is het trouwens nog niet zo koud in Helsinki (overdag nog boven nul), dus ik zal rustig kunnen wennen en in het begin zal ik me nog niet als een ijsbeer hoeven inpakken...
Ik hoop morgen mijn inpakwerkzaamheden af te kunnen ronden, om dan nog lekker rustig Oud en Nieuw te vieren en een paar dagen te genieten hier in Nederland met mijn vriendje (nu het nog kan...). Ik wens jullie in ieder geval alvast allemaal een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar :-)!