Ik moet even een paar foto's met jullie delen van een supermooi melkpak:
Het is ontworpen door Klaus Haapaniemi, dezelfde designer als van het Taika-servies van Iittala, waarvan jullie waarschijnlijk allemaal weten dat ik er helemaal gek van ben :-). Ook dit design vind ik weer schitterend, en het is nog een poes ook... :-D
Ik hoorde gister van een Noorse vriendin (ook een vriendin van de talencursus, ik ben gister op een feestje van haar geweest waar ik heerlijk Noors eten gegeten heb) dat het vrij gebruikelijk is dat er kunst op melkpakken staat in Scandinavië, zij kende het prince vanuit Noorwegen en maakt zelf portemonneetjes van de melkpakken. Misschien ga ik haar vragen of ze me wil laten zien hoe dat moet, zodat ik er eentje kan maken van deze :-).
En om antwoord te geven op de vraag die waarschijnlijk in jullie allemaal is opgekomen: ja, ik heb het pak speciaal gekocht voor dit plaatje. Het is magere melk, en daar houd ik niet eens van :-P.
Verder zijn de laatste 2 huisgenootjes gearriveerd: een meisje uit Spanje dat fluit studeert, ook op Metropolia :-), en een meisje uit Estland.


Wow! Dat ben ik hier in Turkije nog niet tegen gekomen... Echt heel gaaf! Leuk blog, trouwens!
BeantwoordenVerwijderen